Gjort mycket idag

2011-09-01 @ 21:29:46 Träning Permalink

Trots att jag kom hem förkyld från skolan :(, så tänkte jag att jag ändå skulle få något gjort med kaninerna idag :)

 

Hoppade fyra hinder idag med kaninerna. Två rättuppstående, krysset och volmen.

Började med lilla Polly och ibörjan var hon väldigt trög, men i slutet sprang hon på som en tok fram till volmen X) Men hon klarade den med några gånger, som för henne var minihöjd + lättbredd :)

Så men henne gick det jättebra.

 

Sen hoppade jag med Skorpan, ett av dom rättuppstående var på svår höjd varar efter några hoppgångar volmen var på msvbredd. Hon hon river ingenting! :O Hon var på superduperhumör idag och hoppade allt! Hoppas verkligen hon kan ta några fler lättpinnar, skulle vilja testa henne i msv (a)

 

Tingeling hoppade jag med efter Skorpan, samma bana. Även hon rev ingenting och bara flög över volmen på msvbredd. Hon brukar hoppa så bra när hon är skendräktig men idag vet jag inte vad som hänt med alla kaniner haha. X)

 

Till sist Tussan, många slarvrivningar på dom rättuppstående, men hoppade efter ett tag fint på volmen :)

Sen blev det städat hos alla kaniner + att dom fick komma ut i rasthagen.

 

Efter det var jag iprincip död så har legat i soffan sen dess med min förkylning.


Gammal ovisad bild




Kommentarer

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0