Hoppträning!

2011-09-20 @ 19:55:47 Idas inlägg Permalink

Eftersom att Polly ska debutera på söndag (heja,heja!) så åkte jag med henne och Tingeling till Caroline idag för lite hoppträning :)

 

Med Polly körde jag en kroklätt bana, ville mest att hon skulle vänja sig vid att hoppa någon annanstans än hemma. Men det gick högt över förväntningarna!  Hon rev inte en enda gång, det enda hon gjorde var att plumsa i vattengraven X)

Bra fart hade hon också, duktiga tjejen! :)

 

Sen tränade jag längd med Tingeling, klarade upp till 150 cm sen tröttande hon. Tingeling var inte på så jättebra hopphumör idag tyvärr :P

 

Nu längtar jag ännu mer till söndag! Längd-debut med Tingeling och debut med Polly, håll tummarna! (och tassar)



Kommentarer

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0