Km igår

2011-09-27 @ 11:51:05 Cissis inlägg Permalink

Igar var det ju km det kanke ni har läst ett par gånger innan :)
Men jag hade Stisse han var världens goaste så fort jag lyfte upp honom i famnen så la han sig i typ såv ställning och jag kunde göra vad jag ville med honom han låg bara där och typ såv.
Men han vann i längden och Agnes sa att han inte är bra på längd men han vann!!!!!
Han var fett grym.
Men han var jätte duktig i ban hoppningen och så han älskade banorna.Det gjorde alla kaninerna.
Det tråkiga var att i höjde hoppade han jätte bra tills han blev helt koncentrerad på annat han ville inte äns ha fokus på att kolla på hindrett och hoppa han tittade på allt annat förutom hindret :)
Men när vi hoppade länd så blev han helt plötsligt trött och la sig ner framför hindret.
det var typ en av dom roligaste sakerna på hela den dagen.
Den andra roliga saken var att han la sig ner på gräsmattan en annan gång och då la han sig ner och började äta han låg ner och åt så snacka om lat kanin och sen efter att han hade ätit klart så skulle han ju bajsa och då gjorde han det liggande också så han bajsade på ett löpande band såg det ut som dom kom ut en efter en haha ;)
här kommer lite bilder på lilla Stisse.
Han var jätte duktig i går :)


Kommentarer
Postat av: alvisss

sv;Tack för hjälpen! :D

hur många gånger i veckan ska man träna kaninen?

2011-09-27 @ 15:01:13
Bloggadress: http://alvisss.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0