Resultatet i tävlingen!

2011-09-11 @ 20:38:12 Tävling Permalink

Haha, behöver jag säga något mer än att jag har världens bäst kanin? 0+0 och vinst i sin klass, så ska det va!!!!
Och denna fick jag med mig hem, nice va? :D

Jag höll på att inte få något pris, dom läste upp alla som vunnit och delade ut några specialpris men dom sa aldrig Mini, så vi frågade och dom ba "Men herregud, vi har ju glömt Mini!" Sen sa dom "Jamen var är hon nu då, hon av oss?(av vår klubb menade dom då)Hennes mamma är ju kvar!" sen tittade dom på mamma, haha XD Jag stod ju där hela tiden men dom såg mig inte, och så pekade mamma på mig och jag gick fram och tog min fina pokal :D
Avslutade dagen med att äntligen köpa en tävlingsbok till Ella :)

Kommentarer
Postat av: Jossan

Oj! Vad kul att det gick så bra! Ett stort Grattis till er! :D

2011-09-11 @ 21:21:26
Bloggadress: http://mimmiissweetandcute.blogg.se/
Postat av: Julia

Grattis! :D



Var det eran klubbs KM?

2011-09-11 @ 21:28:03
Bloggadress: http://frokenjulies.blogspot.com

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0