Shopping!

2011-09-24 @ 16:23:05 Idas inlägg Permalink

Idag har jag och Carro varit på Gnagarboden och shoppat för fullt! :D Tyvärr hände dock en grej som jag kommer skriva i ett annat inlägg.

 

Vill verkligen tipsa om Gnagarboden! Urmysig liten gårdsbutik med en jättetrevlig och vänlig ägare som hjälpte oss mycket. Billigt var det också! det här köpte jag:


* Tre st Atlas 10 open (transportburar,ljusblå) med dyna + skål i varje transportbur.

*3 kg Rabbit Royal

*Stor höhäck till Skorpan

*3 m gult koppel

*Liten svart klosax

Allt det här gick bara lite över 1000lappen! :O

 

Det som jag blev väldigt glad över också var att vi fick presenter! :D Haha jag skojar inte, hon tyckte vi skulle få sakerna för att vi rest långt till Gnagarboden ^^ (1 timme och 10 min)

Det här fick jag:

*Örtfoder för kaniner (torkade örter)

*2 m koppel rosa

*2 m koppel mörkgrönt

 

Som sagt, ska ni köpa kaninsaker kör från Gnagarboden! Billigt och väldigt bra! :) Är extra glad över presenterna, nu har jag 5 st koppel... ^^ Är även väldigt nöjd över transportburarna, en sån går på runt 500-600 kr på Djurmagazinet!



Kommentarer

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0