Suck...

2011-09-28 @ 19:39:04 Idas inlägg Permalink

Har snart varit sjuk i en vecka :( Ligger vekligen efter med kaninernas motion/träning. Innan hopptävlingen som skulle ha varit den 25 fick dom några dagars vila från hoppningen och promenaderna (som dom brukar få innan tävling) men det var ju då jag blev sjuk så har inte tränat på jättelänge nu. Tingeling har inte tränats på en vecka, Skorpis tränade jag ju i söndags på KM :), Polly har jag inte tränat på en vecka och Tussan har jag inte tränat på typ 2 veckor :O :S
Lär verkligen träna dom mer innan den 8, blir träning imorgon eftermiddag om jag känner mig frisk.

Kommentarer
Postat av: selenagomezzswe

Bygger ni era hinder själva?

2011-09-29 @ 09:50:49
Bloggadress: http://selenagomezzswe.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0