Träning i solskenet

2011-09-29 @ 20:35:16 Träning Permalink

Då jag mått mycket bättre idag så tog jag ut kaninerna på hoppträning! :)
Dock när jag hade hoppat med tre av dom blev ag dålig igen...
______________________________________________________________________________
En rakbana på 8 hinder, 1 vattengrav och 2 stora kombinationer. Dock sänkte jag kombinationerna till Polly och Tussan.
Tingeling: :O Hon har gått upp i vikt! Jises vad rund hon kändes (vilket är väldigt positivt) mycket,mycket lugnare än vanligt var hon också, tror verkligen det är bra för henne att hon gått upp i vikt nu ♥
Dock kände man att hon var ur form, slarvade på många av hindrena och hade problem med kombinationerna :( Men ska träna lite mer denna vecka så hon kommer i form igen.
Skorpan: Wow, hoppade jättefint! :D Inga störreproblem alls med kombiantionerna och hinderna :)
Polly: Hoppade banan 4 gånger tror jag, och rev inte en enda gång! :D Jättebra fart och jättefina hopp ^^ En gång i slutet blev hon rädd för något, SPRANG FÖR SITT LIV genom banan och hoppade hindrena... Tror vi kanske hoppade banan på 5 sek eller nåt sånt, gud vad fort det gick X)
Tussan: :O hoppar alla hinder, utan problem, megahopp och massa fart. Seriöst hon verkar ha mått bra av att vila från hoppningen i två veckor!
________________________________________________________________________________
Dom var jätteduktiga idag och jag passade samtidigt på att testa dom nya transportburarna som gick kanon! Dock försökte Polly hoppa ut ibland,hihi.... :)
Sa jag att Tussan var på bra humör idag? Såhär hoppar hon rättuppstående :O

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0