Vad hittar man på att blogga om idag då?

2011-09-07 @ 22:26:23 Carolines inlägg Permalink

Jo, absolut ingenting för jag hittar inte på nåt... :P Har inte så mycket att berätta om Ella eftersom att det...ja, inte händer så mycket :P Var ute till henne för ett par timmar sen och gav henne vatten, hö, morot och en bit banan. Bananen var mumma :D Sen gosade jag lite med henne och sen var det inga mer med det, lite tråkigt, ja.... Imorgon ska jag träna tror jag, dock vet jag inte vad...Kanske sparar hoppningen till på fredag istället och går på promenad imorgon istället ;)
Har inga färska bilder att visa er nu heller....Jo just det , en film har jag ju, från träningen hos Ida i måndags!

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0