Sådana där otrevliga djur som man undrar varför de finns till

2012-04-20 @ 14:42:58 Agnes inlägg Permalink

Inte värdens kortaste rubrik kanske.... :P
Men jag undrar om ni har hittar fästingar på era kaniner?
Jag gör inte det, men de vistas ju inte heller i t ex hgt gräs där fästingar finns.
Nemo och Kokos vet jag dock brukar få fästingar. Men de är också ute i skogen och hoppar med jämna mellanrum.
Sen kan man ju ifrågasätta sig hur man ska kunna hitta en fästing på Hoppsan XD
Stisse och Molly går ju an... 

Kommentarer
Postat av: Jossan

Svar till Cissi: Ja, visst var dom söta, :3. Det är inte mina, men de finns i ett stall där min medryttarhäst står. :)

2012-04-21 @ 08:23:44
Bloggadress: http://kaninhopparen.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0