Det finns sjukt awesome folk

2012-02-17 @ 23:02:52 Carolines inlägg Permalink

Haha, kollade just in vår YOUTUBEKANAL och såg att vi fått ca 300 visningar på Del 1 av vår frågestund, på ca 1 månad. Först ba, jaha, men det var ju kul. Sen kom jag på "Men, vi har ju inte ens lagt ut den på bloggen än? :O". Så bara genom att ha den på youtube så har vi fått rätt många visningar. Awesome people.
PS. bilder från senaste halva OS kommer så snart jag får tid och lust att sätta mig att rensa igenom de ca 400 bilder vi tog den dagen. Kanske inte låter som så mycket men vi hade ju lixom bara de tråkigaste "fotogrenarna" om ni förstår vad jag menar, haha ;) DS.

Ella
This is a really gammal bild. Liten EllHA! :D




Kommentarer

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0