Sjuk matte, men glada kaniner

2012-02-17 @ 19:46:01 Idas inlägg Permalink

Sjuk idag *jippie*. Men på eftermiddagen blev jag av någon anledning sjukt pigg, och eftersom att det var +5 ute så gick jag ut för att vara med ninisarna en stund :)

Polly var helt otrolig idag, bara att ta i buren. Vad hände? Hungrig förmodligen, haha då blir hon alltid som en ängel :P
Väl i rasthagen blev hon helt överlycklig av snön. Men sedan blev hon rädd för något och var totalt livrädd i säkert 10 min. Undrar vad hon såg för nåt..

Efter att jag varit inne och värmt mig en stund så gick jag ut igen. Då fick Skorpan komma ut på en promenad, och herregud! Haha, vilken fart det blev på henne! Kommer film sen.

Sen var jag tvungen att gå in, inte så där jättebra att vara utomhus länge när man redan är förkyld.
Lite bilder från idag.

Åhh, dööör så söt hon är, haha :')


Haha, Skorpan efter racepromenad i snön.
En bild från Skorpans promenad, så här skuttade hon hela tiden. Hon HOPPADE.


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0