Cissi & Ella Del 1

2012-01-05 @ 16:20:00 Cissis inlägg Permalink

Nu ska jag berätta hur jag träffade Ella för första gången. Jag kommar att dela upp det så att det inte blir så mycket att läsa på en gång :)
Det var en tidig skol morgon och ella hade kvällen innan kommit hem till Caroline och jag vill jätte jätte gärna träffa Ella så jag bestämde mig för att komma och titta på Ella den morgonen.Så jag cyklade hem till Caroline och tittade.
Då stog hon inne i Carolines garage Ella var hur söt som helst och då blev jag lite sugen på att skaffa en kanin själv men insåg fort att det inte skulle gå men ändå.
Caroline tog upp Ella så att jag fick klappa henne hon var jätte len och snäll.
Sen efter en stund när vi hade klappat ganska mycket på Ella så åkte vi till skolan.
Efter skolan åkte vi hem till Caroline och kolade hur Ella mådde.
Allt var bara bra med henne efter en stunds mys gick vi in till Caroline och tog hand om hennes hamstrar.
Sen på kvällen behövde jag åka hem.
Dagen efter kom Caroline hem till mig och sen åkte vi till skolan.
Efter skolan mös vi med Ella.
Sen så fortsatte dagarna gå.
Fortsättningen får ni i morgon :)

En Ella som inte ville vara med på bild när vi lös hoppade henne :)


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0