Fortsättning av Cissi & Ella Del 2

2012-01-06 @ 15:22:00 Cissis inlägg Permalink

Ja jag och Caroline hade ju fortsatt med att träffa Ella varje dag efter skolan om ni minns :)
Efter typ några månader kommer inte riktigt ihåg så hade Caroline skaffat en rast hage till Ella som hon fick springa i.
Vi hade henne i selen och gick lite korta sträckor med henne.
Men sen så kom det en dag då jag och carro inte ville vara ute bara för att det var så soligt men Carolines mamma sa att vi kunde ta med oss våra datorer t och sitta och spela medans vi hade Elle i rast hagen så att hon fick springa lite :)
Jag pratade med Caroline och sa att hon skulle titta på mitt spel som jag spelade och sa nej kan inte nu sitter och spelar på mitt spel och håller på att få highscoore (Stavning?)
Jag tänkte nehe då då behöver hon väl inte titta då. Och sen fortsatte jag att spela Men efter en stund såg jag inte Ella för då hade hon precis klämt sig igenom rast hagens små hål så hon satt på andra sidan av rasthagen medans jag och Carro satt i XD
Jag ropade snabbt till carro Ella har rymt.
Då slängde carro ifrån sig datorn och sket i sitt highscoore och behöde fånga Ella :) Det märktes att det var viktigare att fånga Ella än att få det där dumma highscooret :)
Ja jag kommer inte ihåg så mycket mera så det var nog allt
Hoppas att dte var roligt samt värdigt att läsa dom här två inläggena.
:)

Ella


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0