Hur gick det?

2012-01-01 @ 07:07:08 Carolines inlägg Permalink

Hej allt folk... Nu är jag allt bra hurtig va! Klockan är bara 7 dagen efter nyårsafton och jag är vaken! Nej skämt åsido, jag ska iväg till stallet... Men fattar ni hur trött jag är? xD Tror jag sovit 4 timmar inatt, yey! Aja, jag brukar vakna till ordentligt lite senare och då blir dte nog bättre....
Men nu gick jag lite offtopic här... Det jag skulle säga var att vi var ju hos farmor igår och firade... Ella satt helt själv(bortsett från 4 dvärghamstrar!)här hemma och jag var typ jätteorolig för henne :S Ett tag sa jag tillochmed till mamma(Kände mig bara lite hemsk är jag sa det!)att tänk om hon dött av skräck där hemma? Men det hade hon ju inte, dock var hon desto gladare över att vi kom hem. Hon fullkoligt kastade sig över mig när jag kom! Men hon klarade sig bra i alla fall, jag hade ju lagt filtar över hennes bur så det blev lite isolerat!
Hur gick det med era kaniner? Tog dom alla fyrverkerier och smällare bra?
Random bild från hoppträningen i söndags....

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0