Inte coolt

2012-01-15 @ 18:23:19 Carolines inlägg Permalink

Klippte klorna på Ella idag. Allt gick jättebra och hon låg tillochmed på rygg i mitt knä helt själv, jag behövde inte hålla i henne och kunde alltså klippa klorna själv(jag brukar behöva ha någon som klipper och så håller jag i). Men så tröttnade hon väl helt enkelt och sprattlade till när jag klippte på baktassen så att jag klippte henne i pulpan :S Som tur var, så var det jääääättelite, det blev en liten bloddroppe på klon som jag torkade bort och så blödde det inget mer. Så det var ingen fara men jag blev ju såklart lite skärrad...
Alltså jag såg den här bilden igår och ba shiiiiiet, va stora öron hon har! :O Har hon verkligen sådär stora öron...? ;)



Kommentarer

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0