Kistamässan och Ella-pella :)

2012-01-05 @ 19:09:27 Carolines inlägg Permalink

Imorgon är det alltså Husdjursmässan i Kista, det ska bli riktigt skoj! :D Hälsa som sagt gärna om ni ser oss, jag kommer också att försöka ha på mig en tubhalsduk hela tiden som ett kännetecken, vit eller röd vet jag dock inte riktigt än en vi får se... ;) Och sen kommer jag förmodligen ha lockat hår också, jag lockade det till en grej jag skulle göra idag och dagen efter brukar jag ha två val: se ut som ett troll med de lockar som blivit kvar från natten eller locka om det ;) Så får jag ha det till jag duschar vilket jag inte har någon lust med idag... Och när man ska visa sig bland så mycket folk så slipper jag helst gå runt och så ser håret ut som hej kom och hjälp mig ;)
Nu gick jag lite OT dock, haha xD Ska iaf ut till Ella nu och släppa ut henne, hoppas vi ses imorgon på mässan? :D
Fin Pella <3



Kommentarer

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0