Mina selar + koppel

2012-01-30 @ 19:19:17 Idas inlägg Permalink

Har gjort en videoblogg om detta förut, men nu har det kommit lite nya selar. Så i det här inlägget tänkte jag visa min selar + koppel som jag använder för hoppningen :)

Ljusblå bogsele storlek S. Tussans sele. Två ihopsatta kattkoppel som träningskoppel på 4 meter :) "regnsbågsfärgat"


Prickig bogsele storlek S-M (lite mittimellan) Tingelings sele. Samma koppel som Tussan har till träning :)


Rosa bogsele, storlek M. Skorpan sele, samma koppel som Tussan och Tingeling till träning :)


Blå-röd-vit rutig bogsele i storlek M. Ska bli Tingelings eller Skorpans sele, håller på att testa mig fram lite då denna hade lite konstig passform. Även samma träningskoppel till den här selen.


Rosa vadderad H-sele, storlek M. Pollys sele med en hårsnodd längst bak, dock blev det inte så mycket skillnad på henne med den :P Rosa 2 meters koppel som jag kom på här om dagen att jag kunde ha på Polly då det matchade selen (a)


Mitt gula 3-meters koppel som jag endast använder på tävling, till alla kaniner :)


Kommentarer
Postat av: Jossan

Har Tingeling och Tussan bytt sele? Eller är det bara jag som har för mig att Tingeling hade det ljusblåa först? Och varför isåfall? (Är lite nyfiken) :P

2012-01-30 @ 21:31:47
Bloggadress: http://kaninhopparen.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0