Mitt kaninår 2011 del 1

2012-01-05 @ 22:31:41 Idas inlägg Permalink

2011 var ett fantastiskt kaninår,är så stolt över mina kaniner och jag är så vädigt glad över att vi kom ut på riktigt på tävlingsbanorna under 2011! Tänkte skriva en kort sammanfatting av mitt kaninår,från jan-dec i två delar:)


Januari:
En av mina kaniners första ridhustävlingar,det gick så dåligt så jag vill inte ens prata om det X) Men det var på den vägen...

Februari:
Tränade lite smått i ladugården,annars hände inget specielt i Febrauri.

Mars:
13 mars tävlade jag alla kaniner i krok mini. Även denna gång i ridhus,ville mjukstarta med mini då det gick så dåligt första gången i ridhus :P Alla mina kaniner gick på 0+0 och jag kommer 1:a,2:a och 3:a med kaninerna :)
27 mars var jag och kaninerna på våran tredje ridhustävling,rak lätt var det och Tingelin lyckades faktiskt gå på bara två fel,nu började de vänja sig vid underlaget :)
Senare i mars började jag även träna utomhus,nu var utomhussäsongen igång!

Foto: Ida Vikström,VmKH

April:
Första utomhustävlingen för året,rak lätt. tingeling går på 0+1 och Skorpan på 1+1,båda tar sina första pinnar och vi kommer 1:a och 2:a! :D

Maj:
Mer träningar,utomhusmlånga sköna dagar i rasthagarna uppskattades ^^

Juni:
Nu började jag tävla "på riktigt", Strömsholms-tävlingarna 2011.
Det var den grymmaste helgen någonsin! Krok Lätt x2 och Rak lätt. Tingeling gick riktigt bra,men det var alltid ett fel ifrån final :(


Ps. Kommer även skriva in OS och andra klubbtävlingar,måste bara få tag på klubboken.. ^^

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0