OT

2012-01-28 @ 23:39:27 Carolines inlägg Permalink

Detta är lite OT...
Av någon anledning så har jag problem med styckesindelning här på bloggen och på min egna privata blogg också. Jag gör alltid styckesindelning när jag skriver för jag vet att det är sjukt jobbigt att läsa om man inte har det, men så fort jag publicerar inlägget så blir alla text en enda klump. Det har inte med min webbläsare att göra för jag vet att Ida och Cissi också använder safari som jag gör och vad jag ser har dom inga problem. Kom på nu att de kanske har att göra med att jag alltid väljer att centrera text och bilder och så. Därför testar jag nu att skriva med texten till vänster så får vi se om det funkar.
Om det inte funkar så hoppas jag att ni ändå väljer att läsa mina inlägg trots att det kan vara lite jobbigt med texten i en klump. Och så vet ni att jag jobbar på att fixa det ;)

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0