Kloklippning - med extra allt

2012-03-11 @ 13:38:17 Agnes inlägg Permalink

Klippte klorna på kaninerna idag. Vilket gick över förväntningarna.
Molly var hur snäll som helst, och det gick riktigt bra med Hoppsan, fast hon har hellurviga tassar :P Det var väldigt enkelt faktiskt!
Men sen kom utmaningen..... Stisse! :O (XD)
Jag försökte själv ett bra tag, men det funkade inte så bra.... Han vill liksom inte ta ut tassen undran drar in den under sig. Vi nytte taktik. Matning med päron, vilket gick bra, tills päronet tog slut..... :S
Efter det hjälpte mamma mig och efter några rymmningar så lyckades vi =) OBS! Vi vr i boxen så rymmningarna var inte så farliga... ;)
Stisse aningen svårklippta tass ;)
Efter kloklippningen fick Molly och Hoppsan sitta och mysa med Malin innan de fick hoppa runt i boxen.
Då fick istället Stisse komma ut i det fina vårvädret och lufta rumpan :P
Sprang runt, runt, runt.... Rullade sig i sandlådan, skvätte sand ur sandlådan på Malin.
Malin skvätte i sin tur sand på mig, och jag försökte sova på värdens oskönaste, alldeles för korta trästock.
Livet här hemma en helt vanlig söndag :D Eller nåt... XD
Någon mer som också gillar sandlådan tydligen......

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0