Frågestund - Svar som inte kom med

2012-03-05 @ 13:30:20 Carolines inlägg Permalink

Vi svarar på resten av frågorna här istället :)
Ellas mamma heter Tussilagons Naboo och hennes pappa heter Östmoragårds Hambo. :) Bra att du gillar våra videos, hihi, det var rätt mycket krångel med att göra dom ;)
Agnes: Hoppsans föräldrarvet jag inte vilka de är.... Stisses pappa kallades för smurfen och mamman för Maran, men jag vet ej vad de heter egentligen och då måste jag gå en hel trappa upp och kolla det, vilket jag inte orkar just nu XD
Ida: Tussan föräldrar har jag inte en aning om. Tingeling och Skorpans föräldrar vet jag inte namnet på, bara att pappan var en lejonhuvad och mamman en hermelin. (men hon liknade en rex?)
Polly pappa heter Khaos Anthrax och hennes mamma heter Eternal´s Carribean Kiss.
Här är resten av frågorna som inte kom med:

Bogsele VS Bröstsele?
Carro: Har faktiskt aldrig testat bröstsele, så jag säger bogsele, haha ;)
Ida: Bogsele. Har bara testat bröstsele på Polly :)
Agnes: Hmm, svårt val eftersom jag inte använder någon utav dem. Men jag säljer väl bogsele eftersom det är den de andra har använt mest hittils! ;)
Cissi: Har ju ingen kanin så jag kan inte svara :(

H-sele VS Bogsele?
Carro: Bogsele
Ida: Lugnt bogsele, mindre drag på kaninen.
Agnes: H-sele eftersom det är den jag anväder här hemma!
Cissi : jag märker ingen skillnad XD

Erat favvo hinder?
Carro: Jag tycker att parkbänken och femma är riktigt coola hinder :)
Ida: Hmm... Parkbänken,schaket (dock inte kaninern as favorit) och sen även femman,volmen och blomman.
Agnes: Tja.... De jag har hemma :D :P Men hinder som ser roliga ut och inte är så vanliga gillar jag. Beror i och för sig på hur de ser ut...
Cissi: det roliga typ kyrko hindret som ligger ner :)

Bloggarna ni läser/ gillar?
Carro: Alldeles för många xD Men bla Hamreryttarna, Ponnybrudarna, Darios, JossanAmigo, Ponnysanning, Bad Behaviour och Jedfiction. Några kaninbloggar som intresserar mig har jag faktiskt inte hittat :P
Ida: Iprincip alla kändis hästbloggar och sen mååånga fler, kan inte skriva upp alla här då jag följer över 60 bloggar (a)
Agnes: Idas, Carros, Cissis och andra kompisars. Inga andra..... Okej, ibland kan jag läsa några andra när jag har tråkigt. Då blir det andra kaninbloggar, fotobloggar eller något annat skoj ;)
Cissi: Många men jag kan räkna upp tre här Hamreryttarna sjoblom horsepics

Finaste kaninhindret? (Av dom ni har eller vill ha)
Carro: Parkbänken är finast tycker jag :)
Ida: Parkbänken är det finaste av de jag inte har. Mitt finaste tycker jag stora stapeldiagrammet.
Agnes: Bland mina egna är det nog..... Svårt val... Men jag väljer de hinder jag har gjort sist, A:et, M:et, femman bl a för att de är färgglada och roliga. Utan de jag inte har så är parkbäknen väldigt fint så man lyckats få med alla små detaljer. Men det finns även andra hinder jag jag gillar ;)
Cissi: har ingen aning men någon roligblandning :)
/Kaninkompisarna ;)

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0