Tävlingsresultat!

2012-03-25 @ 13:59:47 Tävling Permalink

Hann inte blogga igår, gäster och annat om jag hade att göra!

Tävling igår då, underbart! Superfint väder, jag skulle ha tagit med min en T-shirt.. Strålande fint väder, kaninerna (särskilt Polly) älskade tävlingsplatsen och det var hur mysigt som helst! :)
En grusplan vid en skola, så inget kladdigt gräs eller jobbigt underlag.
Men till resultaten!

Rak Lätt
Tingeling: 1 liiitet slarvfel, hon hoppade så himla fint så det var riktigt synd att hon petade ner en bom. Bara 0 felarna till final, men är jättenöjd med henne!
Polly: Hur lugn som helst när hon skuttar runt på tävlingplatsen,lite dryg mot matte bara... Men på banan klarade hon hinderna super! 0+0 och PINNE! :D Trots ett stort och "läskigt" hinder som dom gjorde om till i finalen, så stolt över min duktiga lilla tjej!
Skorpan: 1 liitet slarvfel, samma hinder som Tingeling (parkbänken + bom bakom). I början hade hon superbra fart, sen vid ett rättsuppstående i mitten stod vi stilla typ 20-30 sek... Har inte en aning om vad hon såg, trots att jag korrade och höll på så hoppade hon inte XP Sen "Wiho" och sen lite trög över sista hindret och sen i mål. Superduktiga Skorpis! :)

Rak Lätt ny
Tussan: Haha helt ointresserad på framhoppningen. Men går bara på 2 fel! :O Duktiga nin! Tyvärr ingen final.

Höjd ej elit
Tingeling: Jätteduktig på framhoppningen på första "språnget", sen blev hon trött och klarade inte mer. Väl på "banan" klarade hon 50 cm på tredje försöken, hon var supertrött... När dem sedan höjde till 60 cm hoppade jag första två försöken från samma håll som förut och hon typ kastade sig in i hindret (?) Sen till sista försöket böt jag håll och hon hoppade jättefint och med bara en liten snudd rev vi ut oss då på 60 cm. Om jag hade hoppat där från börjar hade hon säkert klarat det.. :/

Supernöjd! :D

Vårt lilla "läger" på tävlingen.''

PS. Vill ni se filmer?

Kommentarer
Postat av: Jossan

Så kul att det går bra med Polly nu! :D



Grattis, :)

2012-03-25 @ 17:19:12
Bloggadress: http://kaninhopparen.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0