Kommande tävlingar!

2012-05-15 @ 10:58:06 Idas inlägg Permalink

Lite tävlingsplanering

26/5. Lite osäkert om jag kan gå på denna, men skulle vara så sjukt kul om Tingeling och Polly även kunde bli msv i krok innan Strömsholm.

Krok Lätt

Ev. Höjd ej Elit för Tingeling

 

9/5, Strömsholm

Rak Msv x2 för Polly och Tingeling, msv-debut! :D

Rak Lätt x2 för Skorpan.

Måste fixa en fotograf till Msv-debuten,hmmm... *host* CarrHo *host*..? (a)

 

10/5, Strömsholm

Krok Lätt för Skorpan,Polly och Tingeling. Om de inte klassar upp sig innan dess : )


Foto: Julia Bergstrand


Kommentarer
Postat av: Emelie

Ok, men vad heter den? :P

2012-05-15 @ 11:15:21
Bloggadress: http://ssupersmothie.blogg.se/
Postat av: wilma

har ni fina kaninkompisar lust att vara med i veckns blogg på min blogg?<3

kolla då bloggen och kommentera "jag är med" i inlägget "veckans blogg"

jag utser vinnarna nästa måndag, så ni har gått om tid på er att anmäla er! :)

2012-05-15 @ 17:54:29
Bloggadress: http://lifefreakout.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0