Rymling!

2012-05-16 @ 12:27:00 Carolines inlägg Permalink

För några dagar sedan hände det något lite random, haha :)
Mamma hade Ella ute eftersom att hon ändå skulle var utomhus och då Ella av någon anledning fått myror i sin bur? xD Så jag skulle gå ut och försöka få bort de små krypen;)
Ella var i rasthagen en bit bort från buren, som mamma och pappa hade ställt upp, och tydligen hade dom inte använt spännband utan bara stoppat ner en pinne elelr något, vilket jag inte hade en aning om...
Så står jag där och städar i lugn och ro och plötsligt springer en mycket lycklig Ella förbi bakom mig! Jag ropar på mamma och pappa så högt jag kan men ingen kommer, haha...Efter några försök att få in henne i lillevillan så får vi till slut fast henne genom att sätta kompostnät runt henne xD Sen satte vi på spännband....!
Det gick ju som tur är väldigt smärfritt men ändå, haha...
Nu börjar Ella se mer och mer ut såhär... Brun alltså, som hon blir på sommaren ;) Hon jobbar alldeles för mycket på solbrännan!

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0