Suck...

2011-09-13 @ 09:40:43 Idas inlägg Permalink

Suck.. såg nu (som Carro) att dom ändrat från rak lätt x2 till krok lätt x2 den 25 sept i Nykvarn... -.-
Nu vet jag inte hur jag ska göra :( Jag vill ju debutera med Polly, debuterar jag inte henne den 25 blir det iprincip aldrig av på flera veckor... Men känns lite fel och debutera krok. Hon kan hoppa krok med men jag vet inte... Nu blev det svårt :/
Update: Debuterar jag inte Polly den 25 blir nästa tävling den 8 okt och då har jag annat...

Kommentarer
Postat av: Julia

Vad synd :(

Men varför kan du inte starta henne i krok istället? Är hon för yrig kanske?

2011-09-13 @ 14:42:02
Bloggadress: http://frokenjulies.blogspot.com

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0