Tävlingen!

2011-09-25 @ 23:05:11 Tävling Permalink

Kan inte säga så mycket mer än att tävlingen idag gick bajs, haha! Ella var helt enkelt helt förvirrad och fattade inte vad hon skulle göra, längdhindret lutar ju uppåt vilket hon inte är van vid + att det börjar med en planka så jag försökte få henne att hoppa första längden vilket var en meter men hin ville inte, hoppade en gång med ca 10 sekunder av tiden kvar men hon rev så jag bestämde mig helt enkelt för att sluta, det kan inte vara vår dag varenda gång så jag är inte deppad för det :)
Imorgon blir det som sagt KM och det ska blir riktigt roligt, Ella har aldrig varit hemma hos Amanda förut så blir skoj att se hur hon reagerar :)
Kameran känner inte för att samarbeta med mig just nu så bilderna från shoppingen får ni tyvärr nån annan dag och jag har inga nya bilder att bjuda på heller för jag har inget nytt inladdat, tråkigt men sant :(

Det får blir en sjukt random bild på Molly :D Av en slump bara lixom, haha ;)






Kommentarer

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0