Hoppträning med Tingeling

2012-04-19 @ 09:59:04 Träning Permalink

Jag är ledsen över att uppdateringen inte är på topp från mig just nu, men den lediga tiden försöker jag fixa så gott det går med designen :)
Tingeling går verkligen inte att ha i rasthagen längre... Vad är det som har hänt? :/ Så nu får hon selpromenader istället och då brukar jag passa på att hoppträna lite.
Här om dagen hopptränade jag på ett av mina största hinder, och det klarade hon galant! :D Småtestar lite msv höjder just nu, vill så mycket att hon ska klassa upp sig snart.
Film från senaste träningen :D
Diuktig kanin som hopapr duktigt, matte vill visa snygaste hoppet.. (a)


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0