Rakbana

2012-04-12 @ 18:11:12 Träning Permalink

Hoppade Rakbana med Hoppsan och Stisse idag. 6 hinder.

Hoppsan: SUPERSTRESSAD! Sprang runt som jag vet inte vad! Stack åt sidan efter nästan varje hinder!
Jag hoppas att det bara är tillfälligt.... Jag tror hon är skendräktig, som vi säger, för Stisse var "hanig" när jag hoppade med honom efter Hoppsan.
Stisse: Gick superbra på typ tredje rundan. Fuskar nämligen på längden. Men det funkar super när han har lite fart (vilket i och för sig inte är så vanligt XD)!
Var även lite hanig och måste strycka sig mot bommarna vilket gör att han har ner dem.... Men han gick superbra i slutet, och det är jag glad för! :D
Jag tycker han är MYCKET snyggare utan flygplansöron :P

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0