Blött

2012-02-28 @ 23:42:28 Carolines inlägg Permalink

Haha, jag körde värsta maffiga hoppträningen idag, sjukt många hinder, trixiga kombinationer och höga rätuppstående för att Ella ska få träna på det ordentligt.
Om vi nu övergår till att översätta detta till mitt språk så betyder det ungefär: Jag körde en helt random hoppträning med två hinder, stapeldiagrammet som första hinder(ca 25 cm högt som max)och sen mitt höjdhinder som jag ställde upp till ungefär 35 cm. Ehm, ja.
Tyckte det gick okej, hon är ju inte i nån toppform precis men hon hoppas duktigt ändå, fast hon gillar verkligen inte det blöta, hon blir så himla stressad när det är blött och uschligt... Det blir bättre sen när det torkar upp i marken :)
Jaha, så det här är tacken *___* Min kanin lipar åt mig och allt också D:



Kommentarer

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0