Gårdagen

2012-02-20 @ 08:22:01 Träning Permalink

(blir dålig uppdatering på kvällarna för mig framöver, treåring i huset som måste sova vid 19.30 ^^)
Igår hade jag tänkt en hoppträning och selpromenad med Polly. Men rackarn var på dåligt humör igen så då har jag lärt mig att det inte är värt att "bråka" med henne, så hon fick sitta kvar i buren helt enkelt :P
Sen tog jag även ut Tingeling och hoppade några skutt. Slaskväder har vi hemma hos mig så jag fick hoppa med mattor under hinderna. Hon hoppade verkligen inge bra, jag vet inte vad som hänt, hon har inte samma fart längre :/ Sen började det snöregna så då gick vi in igen. Både jag och kaninerna avskyr sånt väder. Mer blev det inte igår, idag hoppas jag att jag hinner ut med några innan det blir mörkt :)
Blir tyvärr en arkivbild, sitter på fel data.

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0