Hejdå snön

2012-02-24 @ 10:54:57 Carolines inlägg Permalink

Äntligen är snön borta! Skönt tycker jag, men allra mest uppskattas det nog av Ella ;)
Ella tycker veeeerkligen inte om snö. Hon hatar det så sjukt mycket och sitter bara helt stilla för hon har helt enkelt ingen lust att röra sig. Om man försöker putta på henne så blir hon bara jättesur och grining, haha, sötis :')
Så det kanske inte var någon överraskning att det gick som det gick på OS?
Vi kom fyra, fyra, trea och fyra tror jag, haha av fyra stycken deltagare då ;) Men nu ska vi köra på i dom sista grenarna, utan snö!
Så vi är glada över att snön är borta, både jag och Ella!
Ska sätta mig och kolla igenom lite bilder från OS nu...


Lite suddig bild, sommarOS <3



Kommentarer

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0