Påtal om vikt

2012-02-09 @ 20:27:29 Idas inlägg Permalink

Såg Agnes inlägg om vikt (haha, jag ser många Agnes inlägg nu förtiden XD), och det var faktiskt så att jag för några dagar sedan vägde kaninerna. Dock var vågen inge bra, en vanlig platt våg, med "pinn"mätare så det blir inte det exakta som jag vill ha det. Men imorrn ska jag väga kaninerna igen och då på en digital våg så att jag får den exakta vikten! :) Den här vikten hade dem för en vecka sedan, men som sagt, bara ca. T.om halva kilon är svåra att se XP

Polly: Ca 3 kg.
Tingeling: Ca 3 kg.
Skorpan: Ca 4 kg.
Tussan: Ca 2 kg.

Så dessa ska jag inte alls gå på, dem stämmer helt enkelt inte. Men runt det där ligger dem ivarefall :P

Rundis, hihi


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0