Tok kanin...

2012-02-27 @ 18:13:25 Idas inlägg Permalink

Tingeling var minst sakt tokig igår, haha...

Jag pratade med min kompis i telefon och gick till Tingelings rasthage. Jag sätter mig utanför och fortsätter prata med min kompis. Då kommer Tingeling skuttande och ställer sig på bakbenen längst gallret och vill bli klappad. Jag klappar henne på magen genom gallret men hon fortsätter och vill upp. Så brukar hon ibland göra och jag luktade även annan kanin då jag nyss burit ut Polly så inget konstigt med det tänkte jag. Då helt plötsligt slänger hon sig framåt (på gallret) och hoppar! Dock kom hon inte riktigt över och jag ställer mig fort upp så hon hoppar ner igen från gallret...

Hon har rymt en gång tidigare men det var för att hon blev skrämd av en hund.
Verkar som om Polly inte får ha sin höga rasthage ifred längre... :P

Lite såhär, fast hoppande haha...


Kommentarer

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0