Kameror hit och dit!

2012-06-30 @ 00:57:21 Allmänt Permalink

 
Vi får en hel del kommentarer om kameror. "Vad heter din kamera?" och det känns som att det blir samma svar på allt...
 
Därför tänkte jag nu ta och svara en gång för alla!
 
Ida har en kamera som heter Nikon Coolpix s210.
 
Agnes använder av en Canon 400D digital(stämmer det, Agnes? xD)
 
: 
 
Jag(Carro då)har en Canon EOS 1100D. 
 
I överlag är det nog den som används mest för att ta bilderna som vi lägger upp här, bl a dom från Strömsholm är tagna med den. Jag är helt kär i den och när Cissi och Ida "lånar" och tar random bilder på saker(ofta är det jag som är motiv, haha <3)så märker jag att jag inte är ensam om att avguda kameran :'D
 
(Tyvär vet jag inte vad Cissis heter men något liknande Idas vad jag vet)
 
 
Så, vad säger ni nu då, nu ska Cissi bara lägga till sin kamera här också(vink vink)så har vi detta problem ur världen, eller hur? :D
 
 

Kommentarer
Postat av: Cissi :)

haha jag vet faktist inte själv vad den heter XD
Men jag kan nog fota den och lägga in i ett inlägg :)

2012-06-30 @ 20:55:35
Bloggadress: http://hunddagboken.bloggplatsen.se

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0