Det verkar lösa sig, glad matte!

2011-08-15 @ 19:00:39 Carolines inlägg Permalink

Tror att jag löst detta med Ella, glad matte! Vi slipper förmodligen omplaceringen, skönt det! Men tyvärr innebär det att vi kommer att sluta hoppa helt, hon blir mer kelkanin då. Jag tycker att det är jättetråkigt för jag vill ju kunna träna och tävla hoppning med henne, men jag har kommit fram till att det är hoppningen som stressar henne :( I det läget tycker jag att det är ännu tråkigare att mamma och pappa inte låter mig ha 2 kaniner för jag vill ju gärna ha en som jag kan hoppa med men tyvärr :( Ska väl fortsätta tjata lite till, haha! ;) Det viktigaste är dock att det löste sig med Ella! :)
Haha, det ser ut som att hon har världens största öga på den här bilden! ;D



Kommentarer
Postat av: Tilda

Är Ella stressad när ni hoppar längd också?

2011-08-15 @ 23:36:27
Bloggadress: http://tildadalle.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0