Gårdagens tävling

2011-08-24 @ 20:44:17 Tävling Permalink

Igår var jag som sagt på kanintävling.
Hoppsan gick jättefint. Hon brakade igenom ett hinder (fel hinder) men det gilldes inte som fel väg utan bara som en rivning. Så ett fel, men jag ser det som noll fel ;) Och jag är riktigt nöjd med henne. Hin gick superfint! Inte så stressad heller :)
Stisse gick på noll fel i grunden och gick till final. I finalen fick han spratt och blev lite tokig så rev tre hinder. Men super nöjd med honom ändå! :D
Stisse - mattes finalkanin ;)

Kommentarer
Postat av: Ida [ f l a v o u r e d . b l o g g . s e ]

sv: ja :D



Kika in i min blogg där du just nu får GRATIS frakt och grymma rabatter på in1.se där du kan köpa din egna jumpsuit :) Unikt erbjudande - endast hos mig!! (Direktlänk: http://flavoured.blogg.se/2011/august/gratis-frakt-och-rabatt-pa-din-inone-passa.html)



Glöm inte bort mina tävlingar heller :D Kram

2011-08-24 @ 20:58:02
Bloggadress: http://flavoured.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0