Hoppträning, sen, mot Agnes!

2011-08-21 @ 11:54:06 Carolines inlägg Permalink

Tror inte jag skrev ett enda inlägg igår, men var borta hela dagen i princip och kom hem jättesent och höll på att dö av trötthet typ så hann helt enkelt inte skriva något :( Idag ska jag i alla fall skriva! Nu ska jag alldeles strax gå ut och hoppa lite grann med Ella, vi fortsätter hoppa bana för att träna ordentligt på det så jag tar nog 3-4 hinder. Börjar med Mini och höjer sen efter vad hon karar, men målet är att alla hinder ska komma upp i Lätthöjd :) Sen åker jag till Agnes, vi ska rida men jag kanske kan övertala henne att få hålla på lite med kaninerna också (A) ;)
Jag kommer iaf att filma hoppträningen idag om det går(har ju ingen filmare så måste ju ställa upp kameran på nåt bra sätt), är det någon som vill se film? :)


Får bli nån random bild på Agnes från Sommar-OS, bara för att jag inte har nån fantasi(eller nya bilder)och eftersom att jag ska till henne sen! ;)



Kommentarer
Postat av: Elli

Va kul att ni är med och tävlar i dagens blogg, utser vinnarna imorgon kväll! :)

2011-08-21 @ 20:52:12
Bloggadress: http://norsisen.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0