Så glad!

2011-08-12 @ 17:36:54 Träning Permalink

Dagen började med att jag åkte  till frissan! (R.I.P fem cm av mitt hår...) När jag kom hem var det hoppträning med Polly! Fyra lite lägre minihinder hoppade vi först, gick kanon. Sen höjde jag till "riktig" mini då rev hon två hinder. Sen hoppade hon felfritt tre gånger, och sen slutade vi. Och självklart kunde ingen filma när det gick så bra.. Duktiga tjejen, hon har blivit så duktig nu med att bära, hoppa och gosa :´)

 

Sen skulle jag hoppa med Skorpan. Sex hinder på lite sådär lätt-msv nivå. Gick kanon efter ett tag och hon hoppade superfint! :) Sen hoppade jag lite längd med henne, tror hon klarade 140 cm på fem försök sen slutade vi där. Måste nog ändå vara rekord för henne!

 

Sen fick Tingeling och Tussan komma ut i rasthagen! WOHO 14 kompostnät, lyckan var total!

Men sen passade jag på att hoppa lite längd + två lätthinder med Tussan (jag vet, jag följer inte mina planer X).

Gick kanon och om jag minns rätt klarade hon 140 på fyra försök.

 

Sen tänkte jag att när jag ändå hade längdhindret framme kunde jag ju testa lite med Tingeling. Blev samma träning som med Tussan och näst sista bommen klarade hon på fyra försök, och sen sista bommen på fem försök. Sen blev hon trött så då slutade vi :) Men sen mätte jag längdhindret: OMG hon hade klarat 160 cm på fyra försök och 170 cm på fem försök! :O REKORD! :D

 

Sen fick även lilla skorpis komma ut i rasthagen, åhh vad hon tyckte det var roligt!

 

Superkul dag med kaninerna och längtar verkligen tills jag får debutera Polly i lätt och Tingeling i längd!


Stooooora rasthagen!
La in en gren till dem, uppskattades!
Racerkaninen Skorpan!
170 cm!! :O :D

Ps. Har många fler bilder att visa idag, vill ni se fler? :)

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0