Tittut!

2011-08-27 @ 22:05:25 Idas inlägg Permalink

Ska sätta mig och redigera "lek"filmen nu, kom hem mycket senare än förväntat från restaurangen så filmen hinner tyvärr inte komma upp ikväll :)

 

Hoppade ett rättuppstående idag med Polly för att visa farmor och farfar den nya ninisen. Började på en gång på 30 cm, brukar i vanliga fall börja på 20 cm med henne, men tänkte att hon skulle få testa att börja direkt på 30 någon gång, då hon ändå måste lära sig det. Först puttar hon ner understa bommen, bra början...

Men sen hoppar hon jättefint och enkelt över hindret flera gånger :) Hon var väl bara tvungen att kolla in läget först på hindret i början... :P

 

Imorrn blir det hoppträning med alla kaniner, får se vad jag hittar på ^^

Skorpan idag, hur söt?


Kommentarer
Postat av: Tilda

Sv, till Agnes: Ja, Maja var väldigt stressad förrut, men jag fick ett tips som var att ta upp henne mellan hindrena. Och sen började jag om med lägre höjder också. Så idag på tävlingen gick det SUPER! Maja var inte ett dugg stressad, bara pigg. :D

2011-08-27 @ 22:37:44
Bloggadress: http://tildadalle.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0