Tänkvärt....

2011-12-04 @ 16:21:51 Agnes inlägg Permalink

För vissa är kaninhoppningen någonting självklart som bara finns där. Någonting som man alltid tänker på. Man planerar in så man kan åka på så många kanintävlingar som möjligt och ser till att man hinner umgås med kaninerna varje dag.
Men jag har insett att det är inte riktigt så jag tänker.
Kaninerna för mig är något roligt som finns i mitt liv, men absolut inte det jag prioriterar i första hand.
Jag åker på de tävlingar jag känner för.  I genomsnitt blir det max en per månad på sommaren.
Jag tränar när jag tycker att jag har tid och lust. På skoldagarna blir det väldigt sällan, men på sommarlovet nästan varje dag.
Kaninerna kommer i andra hand i mitt liv. Jag tror att jag har insett det nu...... Ibland vill jag hoppa med kaninerna, men inser att jag hellre vill göra något annat.
T ex hålla på med hästarna, umgås med kompisar och åka och skuta en massa roliga tävlingar och träningar.
Fast om jag la av helt med kaninhoppningen skulle det också saknas någonting....
Och det vill jag verkligen inte....

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0