OOOOOOOOOOOOOOOESSSSSS!

2011-11-20 @ 20:45:19 Tävling Permalink

Ehm, ja... ;)
Var ju OS idag, gick helt okej för mig och Ella faktiskt! Blri bara lite kort så jag gör såhär:
Slalomen: 3/3
Längden: 1/3
Höjden: 3/3
Banhoppningen: 3/3
Löpningen: 1/3
Ätningen: 2/3
Ja, så gick det för oss :D Längden gick superbra! Höjden ska vi inte ens tala om, hehe... Banhoppningen gick också superduperfint och hon slarvar lite när det är lågt men jag bryr mig inte med tanke på vilken marginal hon hoppar med när det blir högre, haha... Kan säga att det var många "oj!" och "Gud vilka snygga hopp hon gör!" under banhoppningen xD Ätningen blev vi slagna i med såhääääär lite.... ;) Mariekex var mums! :D
Vi slutade iaf på en andraplats, och så fick vi vår KM-rosett idag också :D
Suddig bild och jag muppar mig men vem bryr sig o.O xD :D

Kommentarer
Postat av: Kaninfamiljen

Grattis! Bra jobbat! Särskilt med mariekexen... ;)

2011-11-22 @ 18:01:26
Bloggadress: http://kaninfamiljen.com

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0