Favvodomare! :D

2011-10-08 @ 21:08:39 Tävling Permalink

Precis som Ida skrev så har jag också fått en ny favoritdomare, haha! :D Ida var tidtagare i svår och jag var hinderuppställare så vi satt ju vid domarbordet och pratade... Alla som känner mig vet att jag är fullkomligt tokig i Jedward, pratar bara om Jedward, tänker bara på Jedward, min skrivbordsbakgrund på datorn är på Jedward... (För er som itne vet vilka Jedward är - hyperaktiva, galna tvillingar med håret rätt upp, dom som var med i eurovision song contest och representerade Irland... Vte ni fortfarande inte ås kan ni bara söka på jedward på antingen youtube eller google!)
Denna domare tyckte inte alls om Jedward och sa det roligaste jag hört på länge "Dom är ju bara två små turbotomtar som hoppar runt på scenen"(eller vad det nu var, det där med turbortomtar var det roliga iaf...)Jag skrattade så mycket så att jag nästan dog, haha....
Vet inte varför jag berättar det här, random-jag :D
lllllllllllllllllllllllllllllllllllllllll    llllll               llllll     lllllllllllllllllll         llllllllllllllllllllllllll             llllllllllllll
llllll                 llllll               llllll     llllll         llllll     llllll             llllll       llllll         lllllll
llllll                 llllll               llllll     llllll           llllll   llllll              llllll    llllll              llllll
llllll                 llllll               llllll     llllll          llllll    llllll            llllll   llllll                    llllll
llllll                 llllll               llllll     llllll        llllll      llllllllllllllllllllllll    llllll                        llllll
llllll                 llllll               llllll     lllllllllllllllllll         llllll            llllll  llllll                     llllll
llllll                 llllll               llllll     llllllllllll              llllll              lllllll llllll                  llllll
llllll                 llllll               llllll     llllll   llllll           llllll             llllll     llllll             lllllll
llllll                   llllll           llllll       llllll      llllll        llllll         lllllll           llllll        llllll
llllll                      llllllllllllllllll           llllll        llllll      llllllllllllllllllll                  llllllllllllll
Jag var tvungen, haha.... Hade tråkigt och hade inte heller nån bild till det här inlägget så då fick det bli så här - randomness!!! :D


Som ni ser så förstördes min fina skapelse när jag sparade inlägget :( Såhär ska dne egentligen se ut, smart nog så tog jag en bild på den innan jag sparade :D



Kommentarer

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0