19/18-2012

2012-08-24 @ 17:03:46 Idas inlägg Permalink

Skorpan: Krok Lätt, hoppade jättefint på framhoppningen. Sen blev hon supertaggad på banan vilket var jättekul att se men det drog med sig en del slarvfel tyvärr :/ Fick 3 fel om jag minns rätt, ingen final. Plats 14/21

 

Tingeling: Krok Msv omgång 1, vilket inte alls fungerar för henne, förstår inte alls :( Hon är typ ivrädd för hinderna och stannar upp på banan och vägrar nästan hoppa... Vi han inte imål och hon rev varenda hinder. Mattes tjej, vad har hänt? :(

 

Polly: Krok Msv omgång 1, Hoppar jättefint på framhoppningen. Väl på banan var hon lite seg, men hinderna var inga problem så hon nollade grunden! :D :O Sen i finalen var matte sjukt nervös. Men tjejen fixar det :') Nollar finalen, vilket blri 0+0, PINNE OCH SVÅRKLASSNING!! :O:O :D:D Matte blev sååå glaaaadddd!! Gud jag har inte ens fattat det ännu, min lilla tjej är svår i krok <3 Fortfarande helt chockad, hennes första dubbelnolla i msv dessutom, Duktiga tjejen <3

 

Tingeling: Krok Msv omgång 2, på lite bättre humör. Hon rev ganska mycket men vi kom runt banan iaf :) Precis innan sista hindret (som hon sedan klarade) tog tiden dock tyvärr slut :/ Minns inte felen, men duktiga tjejen som klarade en schakkombination! <3

 

Polly: Krok Msv omgång 2, behövde ju egentligen inte tävla denna då hon redan klassat upp sig. Men valde att tävla UT ist och bara hoppa som träning :) Hoppar jättefint på 1+2. Som vabligt när det är x2 var hon väldigt trött i finalen och la sig ner två-tre gånger. Men duktig ändå <3

 

Jättestolt över kaninerna som vanligt ^^ Och extra stolt över Polly, mattes "lilla" tjej är nu Svårklassad :')

Gammal bild från en rak lätt. Tror det var då hon blev msv i rak :D
Foto: Sofie Jansson, Himlens Hoppkaniner

Kommentarer
Postat av: Emelie

När kommer filmerna! ;) Förlåt att jag tjatar, men vore så kul och se nu när Polly och dina andra kaniner blivit så duktiga!!!!! <33333

Svar: vilka filmer? Har ju redan sagt att jag inte tänker lägga upp dem :P
kaninkompisarnasklubb.blogg.se

2012-08-24 @ 17:44:54
Bloggadress: http://ssupersmothie.blogg.se
Postat av: Emelie

Va?! Ne det har du inte sagt! Varför?! :( Älskar ju dina filmer! :(

Svar: jo.. :)
kaninkompisarnasklubb.blogg.se

2012-08-24 @ 22:14:50
Bloggadress: http://ssupersmothie.blogg.se
Postat av: Emelie

Har inte det sett det iallafall... Men vrf ska du inte lägga upp de? :(

Svar: jag ska inte det. punkt slut. Inte de filmerna iaf.. :P
kaninkompisarnasklubb.blogg.se

2012-08-25 @ 21:15:30
Bloggadress: http://ssupersmothie.blogg.se
Postat av: Emelie

Men åh! :( Jag vill ju se när de tävlar medel! :(((

2012-08-26 @ 10:45:16
Bloggadress: http://ssupersmothie.blogg.se
Postat av: Jossan

(Kommenterar lite sent eftersom jag inte varit hemma och kunna läst bloggarna jag läser) Åh! Är Polly SVÅR nu! Så snabbt det går! Det känns inte som det är så länge sen jag läste inlägget om att du fått en kaninunge. :3 Grattis! :D

Svar: hihi aa :D Fortfarande mattes lilla bäbis <3 :')
kaninkompisarnasklubb.blogg.se

2012-08-26 @ 13:53:03
Bloggadress: http://www.josefinaramsin.blogg.se

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0