Gästbloggning 2

2012-08-16 @ 14:47:00 Permalink

Hej! Jag heter Emelie och jag gästbloggar nu på kaninkompisarnas blogg! :) Jag tycker att deras blogg är jättebra! Jag har en blogg som heter: ssupersmothie.blogg.se om ni vill läsa min blogg! :) Har även en Youtubekanal: http://www.youtube.com/user/SuperSmothie?feature=mhee Besök den gärna! :) Jag tillbringar den mesta av min fritid till att göra filmer om min kaniner! :) 

Jag är en tjej som är 15 år. Jag rider en gång i veckan och håller också på med kaninhoppning! Jag tävlar i Stockholms KH och tävlar i princip varenda tävling! Det är så kul att få komma iväg och göra något tillsammans med sina små älsklingar och göra något med sina kompisar! :) 

Jag har nu 14 kaniner, med ungarna som jag fick den 23 juni! De är hur söta som helst och det finns fyra madagaskar ungar kvar om ni är intresserade! ;) Men jag har 7 "vuxna" kaniner också! :) Theodor, Candy, Piggelin, Fluff och Polly. De andra två är min systers kaniner. De heter Sabina och Agnes. 

Theodor är en dvärgväur. Candy är en Lejonhuvad dvärgvädur, Piggelin är blandras mellan Dvärgvädur och Lejonhuvad dvärgvädur och Fluff är en Lejonhuvad dvärgvädur Löwen. Polly är en vädurskorsning.

Här får ni en bild på min kanin Theodor och jag! :)
 
 Tack för att jag fick gästblogga här! Ha det bra, hej då! 
 

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0