Det är ju sommar

2012-07-06 @ 22:36:56 Carolines inlägg Permalink

Hej på er bloggläsare(ni som fortfarande kollar in det vill säga), jag hoppas att ni har det bra såhär mitt i sommaren, haha! 
 
Som ni märker så har vi som bloggar här det! Jag sitter vi datorn på kvällen men det är så svårt att komma på något att blogga om, hoppar inte med Ella just nu, hon är helt omöjlig(hon hatar mig och älskar alla andra, känns bra)och då är hon mest ute i hagen eftersom att hon inte gillar att bara vara ute i selen utan att hoppa något :P 
 
Visserligen skulle jag kunna ge er en massa bilder men precis likadana bildbomber varenda dag är inte så kul va? 
 
Det är helt enkelt inte lika kul att sitta inne och blogga när man kan vara ute och hitta på saker medan man har en chans...
 
Så jag tror att det är såhär det kommer att vara nu under sommaren, i alla fall från min sida, nåt inlägg då och då om jag kommer på något... Men jag tror inte att ni lider heller, jag har märkt att vi fått sämre på kommentarer sen sommarlovet började så det är väl ett tecken på att ni också tycker att det är roligare att var ute nu när det är varmt ute? :) 
 
Tror att jag talar för oss alla(inte helt säker såklart haha) när jag säger att det kommer att bli lite sämre uppdatering såhär under sommaren! 
 
Repris men whatever haha...
 

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0