Motivation och KAF

2012-07-19 @ 17:47:12 Permalink

Vet att det var längesen just jag la upp ett inlägg här på bloggen. 
Men har inte haft någon motivation till att skriva om  småsaker som egentligen är helt obetydliga. Eller om träningarna som jämt ser lika dana ut. 
Men hade i alla fall tänkt att skriva ner lite hur jag tänker i dagsläget om mina kaniner. 
Kommer dock även i fortsättningen vara lite frånvarande här på bloggen, men det känns bäst så, för mig. 
 
Jag tränar när jag har lust, vilket kan vara någon gång i veckan. Det är beroende på. 
Har minskat träningen rätt mycket sen jag slutade tävla. Det känns nämlien lite tråkigare att träna när man inte har något att träna till, satt säga. Men tro inte att jag kommer gå tillbaka till MKH för det! Never! 
Inte så länge det ser ut som det gör i dag. 
 
Men jag tror att det kommer en ändring med mitt tränande och tävlande nu.
KAF skulle ha haft sin första träning i västmanland, för några dagar sedan, men den vart skuten på för att det var för många som var borta på semester. 
Har dock blivit erbjudan att följa med på KAF tävlingar bara jag fixar medlemsskap m.m, och jag hade nog tänkt att haka på. Måste bara kolla lite med mamma och pappa ;)
 
De tävlingarna är det KAF Sörmland (har jag för mig) som håller i. 
Men så småningom blir det nog i Västmanland också. 
Det skulle vara riktigt roligt, och jag hoppas att det ska bli mycket bättre än på de tävlingar jag varit med på hittils i MKH. 
 
Go KAF! 
Upp och hoppa slöfock! Här ska vi trimma formen, inte gräsmattan! 

P.S Lycka till Ida! Håller tummarna ;) D.S 
 

Kommentarer
Postat av: Jossan

Ska du tävla i Sörmlands Kaninhoppare? (om jag förstått rätt) Jag tävlar i den klubben, och trivs jätte bra. :)

2012-07-19 @ 21:01:04
Bloggadress: http://www.kaninhopparen.blogg.se
Postat av: andrea

Jag har 2 frågor som jag hoppas du kan svara på :) (helst på min blogg)
1. När ska man börja hoppa med kaniner?? (hur gammal den ska vara)
2. Måste man ha fler kaniner eller kan man ha 1?

2012-07-20 @ 11:50:38
Bloggadress: http://szanelkatjej.blogg.se/
Postat av: Tilda

Ska du tavla i Sormlands Kaninhoppare? :D Den klubben tavlar jag i! ;D

2012-07-20 @ 15:55:44
Bloggadress: http://ponnikanin.blogg.se
Postat av: Tilda

sv: vad roligt! Menar du att det ar de som ska ha traningar i vastmanland? :D

ar i Belgien, sa kan inte skriva alla bokstaver... ;)

2012-07-20 @ 18:55:43
Bloggadress: http://ponnikanin.blogg.se

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0