Ellapell är bra

2012-06-09 @ 23:19:41 Tävling Permalink

Kort och gott, Rak lättx2, första, 0+1, 6-plats av 15, andra, 1+1, 7-plats av 14! Stoltmatte.se
Hon var jätteduktig, men hon springer lite väl fot och problemet då är att hon inte hinner hoppa och då bli det pannkaka :) Men det fick bra ändå tycker jag, mn ingen pinne denna gång heller :(
Vid prisutdelningen så stod alla omkring mig och sprang fram och tillbaka till bordet för att ta sina pris, jag stod där en stund och sen bara "Jaaaag...går och plockar undan mina grejer..." haha jag var den enda som inte åkte därifrån med ett pris xD Meeen det är inte så konstigt då det var lääängesedan jag såg någon på en tävling som har färre än 3 kaniner och jag har 1... :3
Bilder från tävlingen kommer, om någon vill se dom?
Bild från en hoppträning så länge :)

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0