Fullt upp

2012-06-07 @ 21:17:36 Idas inlägg Permalink

Oj,oj oj... Hållt på i 6 timmar med massor idag, fullt upp inför imorrn och helgen. (övrtaggad matte här)

Var tvungen att småpacka lite redan idag och sen var vi tvungna att klippa klor på alla kaninerna + hoppträna SKorpan och Tussan. Kommer hem runt kl 18 imorgon då jag, Carro och Cissi ska till Strömsholm :D Dock för att kolla på hästar :) Det är det som är synd med att tävla båda dagarna. Kaninerna och hästarna på samma underbara ställe, mina två största intressen. Åker jag ingen annan dag mitt

i veckan så hinner jag knappt se några hästar alls.

 

Så hade inte hunnit klippa klor och fixat så mycket imorrn kväll om jag inte gjort det idag.

 

Hela helgen kommer jag ha fullt upp. Kommer vara på Strömsholm 8-18 både lördag och söndag så någon tid till bloggning när jag kommer hem finns det inte tyvärr.

Men ni får update om hur det gick på måndag! Kanske hinner slänga in ett sista inlägg imorgon innan helgen :)


Min packlista till Strömsholm... Herregud vad mycket packning till tre kaniner och en matte O.o
PS. Vill ni ha en videoblogg från Strömsholm? Jag och Carro kan säkert spela in en


Kommentarer
Postat av: Jossan

ÅH! Det skulle vara jättekul om ni kunde fixa en videoblogg! :D

2012-06-08 @ 00:03:05
Bloggadress: http://kaninhopparen.blogg.se/

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0