Resultar Strömsholm 2012 Söndag

2012-06-25 @ 15:31:19 Idas inlägg Permalink

10/9
Denna dagen hade ivi inte lika tur med vädret. Små regnskurar hela dagen och inte mycket sol.
 
Denna dag tävlade alla tre i Krok Lätt:
Skorpan: Var på slarvhumör och drog med sig 2 fel i grunomgången. Precis när vi skulle starta i finalen så öppnades himmlen över oss och det regnade så mycket att man blev blöt in på bara kroppen.. Fyyy. Jag stod och höll mig över Skorpan för att skydda henne, domarna tittade på mig och jag nickade.  Vi kör! Sedan körde vi snabbt genom hela banan, 1 fel blev det men jag struntade i att korrigera henne då det enda jag tänkte på var att få in henne i släpet och torka henne torr. Så 2+1 blev det och en Skorpan som var så blöt att hon var svart :P
 
Tingeling: Hoppade knappt på framhoppningen? :/ Men sen på banan taggade hon till och gick på 0 i grunden! :D I finalen hade de lagt till två bommar bakom ett plank, dessa bommar missade hon helt och brakade in i hindret. 0+1, såå nära msv. Men superduktig tjej!
 
Polly: Jag var sjukt nervös att hon skulle brunsta ut sig igen, men vilken tjej! WROOOOOM genom hela banan, ävne i finalen. 0+0 och PINNE och MSVKLASSNING! :D:D Så duktig tjej! Sista två hinderna i banan var det bara att släppa efter på hela kopplet, så snabbt sprang hon. Och kopplet är 3 m och jag hann knappt med, så ni förstår hur snabbt hon sprang! En 2:a plats blev det.
 
Sen avlutades dagen med Höjd ej Elit.
Tingeling: Otaggad på framhoppningen, men klarar ändå 50 cm i första! Väl på 60 cm så hoppar hon av alldeles för tidigt i varje försök, så vi river ut oss. Men jätteduktig tjej som försökte så bra :)
 
Nöjd över resultaten, nu är Polly msv i både rak och krok :D
Foto: Elin Gardelius
Hon rejsade och svängde liksom i luften så man ser inte baktassarna xD

Kommentarer
Postat av: Emelie

Gud vad duktig Polly är!!! :D Grattis!!!
Hoppas du fick filmer! :D Är spänd att se! :D

2012-06-25 @ 22:03:04
Bloggadress: http://ssupersmohte.blogg.se

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0