923

2012-03-16 @ 22:25:16 Carolines inlägg Permalink

Bar för att jag inte kom på någon bättre rubrik, det här är det 923:e inlägget! Snart tusen, vi kämpar på ;)
Kom in hit för att helt random berätta att jag hade Ella ute i rasthagen idag, medans jag satt och lyssnade på musik och frös, haha, det var varmt ute men blåste ganska kallt ;) Lät henne vara där i ca 40 minuter innan jag tyckte att det blev för kallt och jag dessutom inte hade tid att ha henne ute längre... Blir lite längre imorgon tror jag, ska kanske ta ut henne innan jag åker på stan...
Tyvärr blev det aldrig något av att ta några nya bilder då jag glömde ta med kameran ut och jag ville inte lämna Ella ute i rasthagen ensam medan jag gick in och letade efter den... Men jag ska leta upp några ovisade bilder från när jag och Cissi var ute hon henne och storstädade för typ en vecka sen och hade henne ute länge och så ;) Kommer förresten en videblogg om hur hon bor så ska vi se om någon tycker att Ella bor fint hon också, haha, förmodligen inte xD
Söt Pell :*

Kommentarer

Lämna en kommentar:

Vad vill du kalla dig?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (måste inte fyllas i)

Din Bloggadress?:

Vad hade du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0